آیا حضور در پلت‌فرم‌های امریکای شرعا جایز است؟

متن سوال: 
آیا حضور در پلت‌فرم‌های امریکای شرعا جایز است؟

سلام
برای رسیدن به جواب این سوال خوب باید امور پیرامونی خود را تحلیل کنیم. بسیط نباید نگاه کنیم!

شبهه‌پراکنی علیه ادیان الاهی و در راس آن‌ها اسلام، نفرت‌پراکنی علیه مسلمانان، شراکت و همکاری در قتل مسلمانان، شراکت در ایجاد تفرقه علیه جمهوری اسلامی ایران و ...در این شبکه‌ها اتفاق می‌افتد. حال هر مکلفی باید از خود سوال کند حضور من در این شبکه آیا باعث تقویت آن نمی‌شود؟!
به متن زیر دقت کنید، بحث، یک بحث تک بعدی سیاسی نیست بلکه بحث عقیدتی دینی است.

می‌دانم که در حال حاضر دستانم آغشته به خون است!
این بخشی از اعترافات تلخ سوفی ژآنگ، کارمند سابق فیس بوک در مورد همکاریش با این شرکت است. کارمندانی که احساس می‌کنند در قتل‌ انسان‌های بی‌گناه شریکند و دستشان به این خون‌ها آلوده است.

سازمان ملل رسما فیسبوک را در نسل کشی مسمانان میانمار مقصر دانست.

کارشناسان سازمان ملل از فیس‌بوک به دلیل آن که اجازه داده است از امکاناتش برای «نفرت‌پراکنی» و «ترویج خشونت» علیه گروهی از مردم در میانمار مورد استفاده قرار گیرد، به شدت انتقاد کرده‌اند.

به فیس‌بوک اخطار داده شده بود که در واکنش به تحریک خشونت و رواج گفتار نفرت‌انگیز مبنی بر فراخوان به کشتن همه روهینگیایی‌ها، «بسیار ضعیف» عمل کرده است.

خبر و تحلیل بالا نشان می‌دهد ما با شبکه‌هایی خنثی که در خدمت ما باشند مواجه نیستیم. بلکه ما در این شبکه‌ها به عنوان ابزاری در خدمت اهداف کلان و کثیف آن‌ها قرار می‌گیریم. جوانان و فرزندان را دریابیم! دین و دنیای فردای ایشان در دست ماست.

با جوانان صحبت کنیم.
این کانال را به والدین و جوانان معرفی کنید
https://eitaa.com/eporsesh

پربازدیدترین ها