کارگاه مهارت افزایی کارشناسان مرکز ملی پاسخگویی – خراسان رضوی

کارگاه مهارت افزایی کارشناسان مرکز ملی پاسخگویی – خراسان رضوی

جلسه  «کارگاه مهارت افزایی اساتید و کارشناسان مرکز ملی پاسخگویی نمایندگی خراسان رضوی» با حضور حجت الاسلام والمسلمین آقای مخدوم ؛ استاد حوزه و دانشگاه و رئیس مرکز ملی پاسخگویی ، درکانون بحث و انتقاددینی شهید هاشمی نژاد مشهد برگزار شد.
در این  جلسه ، حجت الاسلام و المسلمین آقای مخدوم ، مهارت افزایی اساتید و شناسایی مشکلات و مسائل مربوط به پاسخگویی دینی را ازاهدف و ضرورت تشکیل کارگاه برشمردند .

ایشان فرمودند: برگزاری این نوع کارگاه ها برای کارشناسان منجر به دقت در پاسخگویی به سؤالات مخاطبان خواهد شد ضمن اینکه به اساتید شرکت کننده در کارگاه مهارت افزایی و دانش افزایی، گواهی شرکت در کارگاه داده می شود.
در بخشی از جلسه، رئیس مرکز ملی پاسخگویی  به بیان بایسته¬های علمی و اخلاقی  کارشناسان پاسخگو  پرداختند؛ ایشان خاطر نشان کردند یکی از مسائلی که مهم و مورد نیاز همه افراد خصوصا کارشناسان پاسخگو است مهارت شناخت خطاهای ذهنی و مدیریت آن است.
در بخش دیگری از جلسه، آقای واقعی رئیس مرکز ملی نمایندگی خراسان رضوی ضمن تقدیر از حضور حجت الاسلام والمسلمین مخدوم  و کارشناسان مرکز در این کارگاه به بیان اهمیت برگزاری این نوع کارگاه ها  پرداختند.

ایشان ضمن بیان اهمیت برگزاری این نوع کارگاه ها به برنامه  ریزی آموزشی سالانه اشاره کردند و فعال شدن بخش آموزش و پژوهش نیز در همین راستا می باشد  .

کارگاه مهارت افزایی کارشناسان مرکز ملی پاسخگویی – خراسان رضوی

تصویر admin
نویسنده / مترجم: admin

نظر خودتان را ارسال کنید

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
2 + 1 =

پربازدیدترین ها