نرم افزار «زیارت آفتاب»

 این نرم‌افزار مجموعه‌ای از پرسش‌ و پاسخ‌ها و دانستنی‌های مفید پیرامون اربعین حسینی و زائران پیاده در 5 فصلِ

پرسش‌های اربعین،

آداب و اعمال زیارت امام حسین علیه‌السلام،

اشعار و روضه‌های اربعین،

مسائل متفرقه زیارت و

احکام ضروری زائر گنجانده شده است.

حجت‌الاسلام علی اکبر روحانی مقدم، مدیر بخش تلفنی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی نمایندگی خراسان رضوی هدف از تولید این نرم افزار را «پاسخگویی فعال» دانست و توضیح داد: سعی کرده‌ایم پرسش‌هایی که در اذهان زائرین پیاده وجود دارد را، به موقع و قبل از طرح سؤال توسط ایشان و با استفاده از بانک سؤالات موجود در این مرکز ارائه نماییم.

این کارشناس فعال حوزه‌ی مشاوره و پاسخگویی به سؤالات دینی در مورد خصوصیات این نرم افزار اظهار داشت: مزیت خاصی که این نرم افزار نسبت به موارد مشابه دارد، امکان طرح و ارسال سؤال در داخل نرم افزار می‌باشد که پاسخگویان مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی نمایندگی خراسان رضوی پاسخ را به صورت پیامکی برای پرسشگر ارسال خواهند نمود.

وی افزود: با توجه به این‌که بحث معرفت یکی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین مسائل در دین مبین اسلام می‌باشد، تلاش کارشناسان مرکز بر این بوده است که با استفاده از ابزارهای متنوع، نقشی هر چند کوچک در زمینه‌ی انجامِ زیارتِ بامعرفت را برای زائران پیاده ایفا کرده باشیم.

وی در پایان تأکید کرد: مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی نمایندگی خراسان رضوی با توجه به تعاملی که با روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد دارد و با توجه به این‌که شهرداری مشهد برای اولین بار برنامه‌ای را جهت خدمتگذاری به زائرین پیاده مسیر نجف تا کربلا تدارک دیده است، سعی داشته به عنوان یک نهاد فعال، همکاری مشترکی را با شهرداری مشهد در جهت اهداف مشترک داشته باشد.

لازم به ذکر است که این نرم افزار با همکاری 10 نفر از کارشناسان پاسخگو، برنامه‌نویس و طراح مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی نمایندگی خراسان رضوی طراحی شده و از طریق سایت رسالات، سایت ایپرسش و کانال تلگرام مرکز ملی به آدرس telegram.me/eporsesh به دو صورت الکترونیک و pdf قابل دسترسی است.

گفتنی است مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی خراسان رضوی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، آماده پاسخگویی به سؤالات مردم در حوزه‌های مشاوره خانواده، ازدواج، کودک و نوجوان، اخلاق، احکام شرعی، علوم قرآن و حدیث، کلام و اعتقادات، تاریخ اسلام، شبهات دینی، مشاوره دینی و احکام شرعی و... به چهار شیوه ارتباط تلفنی با شماره 09640، به  شکل عضویت در سایتeporsesh.com  و ارسال سؤال از طریق پیامک به شماره 30007461 و دریافت جواب سؤالات به صورت زنده در بخش «گفتگوی زنده» سایت می‌باشد.

برای دریافت نرم افزار «زیارت آفتاب» روی لینک زیر کلیک نمایید:

دانلود از کافه بازار

لینک مستقیم

 

نرم افزار «زیارت آفتاب»

تصویر admin
نویسنده / مترجم: admin

نظر خودتان را ارسال کنید

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
2 + 16 =

پربازدیدترین ها