تصمیم‌گیران شبکه‌های اجتماعی چه اختیاراتی دارند؟2

در سطح کلان چه کسانی تصمیم می گیرند کدام محتواها در این شبکه اجتماعی بیشتر منتشر شود؟ قطعا مالکان آنها. چرا؟ کمترین دلیلش آن است که سطح نفوذ و تصمیم گیری آنها با ما بسیار متفاوت است. من صرفا این اختیار را دارم که به مخاطبان کانال خودم (فرض بفرمایید یک میلیون نفر) پیامی را برسانم. اما اجازه ندارم حضور یا عدم حضور همین یک میلیون نفر در کانال‌های دیگر را مدیریت کنم ؛ اما مالکان این کانال‌ها با تعریف الگوریتم‌های خاص اختیاراتی دارند:
1-مدیریت حضور افراد در کانال‌های مورد نظر (او با ذائقه شناسی مخاطبان مختلف، کانال‌های مورد نظرش را برای مخاطبان هدف تبلیغ می‌کند و عضو گیری می‌کند)
2-این قدرت را دارد در هر کانالی که خواست بدون اذن مالک کانال، عضوش شود.
3-این اختیار را دارد که بدون عضو شدن مطلبی را در کانالی بارگذاری کند. بنابراین به راحتی پیامی را که ترجیح می دهد و نیاز می‌داند در کوتاه ترین زمان ممکن توزیع می کند.
به نظر شما پخش شدن سریع و گسترده ماجرای دختر آبی، رومینا، ... اتفاقی است؟ چرا تلاش ما برای هشتک سردار سلیمانی، نیمه شعبان، ... ابتر ماند؟ چرا شبهه آیت الله اعدام برای آقای رئیسی در تمام کشور پخش شد ولی جوابش پخش نشد؟ همه اینها اتفاقی است؟
ما تا مالک شبکه‌های اجتماعی نشویم باید به صورت روزانه شاهد قربانیان این فضا باشیم. آیا دعوت مردم به خروج هر چه سریع‌تر از این پیام رسان‌ها بهتر نیست؟

تصمیم‌گیران شبکه‌های اجتماعی چه اختیاراتی دارند؟2

تصویر modir
نویسنده / مترجم: modir

نظر خودتان را ارسال کنید

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
1 + 6 =

پربازدیدترین ها